Paggena:Altavilla - Lo stracchino de no rano lo piezzo.djvu/57

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 57 —

tonto de la passióne se mette a cchiagnere! lo ddico a la si Porzia; che rroba è?mie se risponne — è seornosa, pò nce fa la faccia — tenco mento nfaccia a Ja giovene e 1l’ uoechie se nchiovano nterra; guardo la vecchia e mme - pare na meza pazza... va, vene pe li ccamroere, s’ affaccia a na fenesta, fa signale a ssorbettiere, a gguagliunè, a ssitiglie... Cca de che se tratta? la cosa non me capacita; si m’ hanno fatte quacche ccoffio, ’lo fede d’ al uzzo che ttenco mpietto se sceta e addò nne vuò ca so ccepolle! (siede vicino la bottega di Porzia)

Pul. (tra sè) (Crisostomo sta parlanno co la siè Porzia che sta affacciata a la fenesta, vorria vede si 1l’ amico... uh! lo vi Uà sta assettato: ora anemo e core, mo Ile dico ca se one tornasse a lo paese, sino è nnotte, vi.) (gli si avvicina e con aria da bravo lo guarda da capo a piedi, poi gli dite minacciando) Fate grazia, vuje nce site venuto o ve nciauno mannato?

Cat. (con finta semplicità) Comme avite ditto?

Pul. Site venuto o ve ncianno carnato?

Cat. Addò?

Pul. A Nnapole.

Cat. Nce so benùto.

Pul. Ma co li ggamme voste o pure co cchelle dell’ ante?

Cat. Chesta mo che addimmanna è? quanno so benuto io, co li ggamme meje aveva de veni. Chisto pare ch’ è no penzà da smocco!

Pul. Chisto è ppenzà de ommo scellifico, signor mio portalo a ppascere!

Cat. Schiarefecateme ca io ve ringrazio.