Paggena:È buscia o è verità.djvu/16

'A Wikisource.
Chesta paggena è stata leggiuta.
– 16 –

Pul. Uh, cancaro! Mò sì che aggio capito. Lo patrone tujo tene lo vizio de dì sempe buscie, è capace che se ne fà scappà una quanno sta lo patre de la sposa nnanze, chillo se nfoca, non ne fa niente cchiù de lo matrimonio, lloro non sposano cchiù, e de chesta manera non sposammo manco nuje. Oh, vedite che autra combinazione curiosa! Ma comme, non nce sta no mezzo comme non fà dì buscie a sto cancaro de patrone tujo?

Luc. Che mezzo… che mezzo… Chillo è no vizio che non se lo leva, è inutile… Aspetta, se potarria combinà per esempio che quanno D. Feliciello sta pe dì na buscia, io me meno mmiezo, e… Seh, me meno mmiezo… non è cosa, comme a serva non me conviene.

Pul. E pensammo quacche cosa?…

Luc. E che pensammo?

Pul. Aspè, aggio pensato…

Luc. Che haje pensato?

Pul. L’unico mezzo è chisto: mettimmno no taccariello mmocca a lo patrone tujo, accossì non pò parlà, e non dice buscie…

Luc. Uh, vattenne, non dì bestialità… Sento rummore…


SCENA VII.

Asdrubale, prima dentro poi fuori, indi Bartolomeo, Amalia e detti.

Asd. (di dentro) Favorite, favorite, da questa parte.

Luc. Uh, vene gente… (guarda in fondo) E appunto la sposa e lo patre che so’ arrivate… Mò non te pozzo dicere niente… va te miette dinto a chella cammera, chiudete da dinto e non ascì si non quanno te lo dico io, non risponnere a nisciuno si non siente la voce mia.

Pul. Ma chella cammera di chi è?

Luc. è la mia.

Pul. Io vaco, Luciè, viene priesto.

Luc. Non te ne incarricà, vattenne, puortete sta mappata. (gliela dà)

Pul. Statte bona, sciasciona mia. (via pel fondo a sinistra)