Paggena:No brigantaggio de femmene (1867).djvu/24

'A Wikisource.
Chesta paggena è stata leggiuta.
— 24 —


Lui. Tu me cride ? se io fosse femmena me te spusarria....

Pul. (Uh mmalora ! chisto se nfoca!) Tu àje fatto riflessione che nce sta abbascio a la grotta chella vecchia.... io credo che l’avite puosta llà pe riserba

Lui. Che nc’entra la vecchia co la simpatia che io tengo co tico?

Pul. (Vuje guardate che mme succede a me poveriello!)

Lui. Sacce, che mammema è fattucchiara, e condanna li diavole. A me sta faccia toja m’è tanto simpatica, che m’ è venuto lo golio de prià a mammema pe fareme addeventà femmena, e accussì spusà nzieme co tico. Dimme na cosa: lo faciarrisse?

Pul. Tu che canchero ne vutte? in apparenza sarrisse femmena, ma in sostanza sarriss’ommo:.. che farriemo la razza de baje scure?

Lui. Ma facimmo cunto che io fosse femmena o ch’addeventasse femmena, tu me sposarrisse?

Pul. Nè, si mammeta fattucchiara te fà addeventà comme è essa, o comme è chella che stà abbascie a la cantina, si li diavole non arrivano a luvarete la varva, io o me mbarco pe Civitavecchia, o faccio succedere di nuovo il fenomeno della donna barbuta ! Vattenne ca non è cosa....

Lui. Ma si mmece io fosse bella e fresca?

Pul. Allora sì. Ma che saccio! stanno vicino a te, sentennote parlà, non saccio io stesso chello che me sento... Brigante bello mio, già che te songo simpatico, penza a sarvareme, io sò no povere disgraziato, non me fa morì de morta arrustitoria!

Lui. Siente, no mezzo nce sarria pe te servà la vita...

Pul. E qua ?