Paggena:Flik e Flok - Luigi Campesi.djvu/39

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 39 —

- 39

Reg. Chi non potea mentire: il Genio della verità. Fa tesoro del suo consiglio, ritorna nella casa paterna, nè mai d’ oggi in poi ti venga in mente di possedere maggiori ricchezze di quelle che avrai, e cosi operando sarai felice.

Giac. Eppure decite buono. Donca a stu munno non s’ ave da desiderà cchiù de chello che se tene?

Reg. Sappi che è il più gran male sulla terra. Oh! quanti delitti di meno segnerebbe la storia se 1’ ambizione, quest’ aspide velenoso che s’impadronisce dell’uomo sin dal suo aprire gli occhi alla luce, fosse bandita e per sempre dalla terra.

Nic. Che parole? che/ Ma almeno pensate vuje comme nc’avite da fa turnà a lu paese miosto.

Reg. A tutto provvederò. Venite a ritirare il vostro passaporto.

Nic. Sentite, è overo ca vuje site Regina, ma da ogge nnante diciarraggio sempe che site la regina de li femmene. (viano)

Giac. (dopo poco) Io mo non me faccio capace da do è venuta chella voce. Io l’aggio ntesa è certo, ma da do è venuta ( guarda intorno ) Fonte della Gioventù’... e che vò di’... non se vede nisciuno.... me vorria proprio mpizzà.... Vattè avesse da fa malamente.... succede quacche aute marrone.... [esitando si occosta al fondo, è vi entra con la gamba sinistra la quale al momento si trova cangiata con calze e calzone) Che! te, te! Vi che cosa curiosa, na cazetta, e no piezzo de cazone nuovo, e comme và sta cosa? Donca tutto chello che trase ccà dinto n’esce giovene, e bello? e io mo me nce voglio mpizzà sanosano. (vorrebbe entrare, ma due Tritoni che sortono lo trattengono) Non ne parlammo chiù. Io l’aveva ditto che ferneva malamente. Ma mò comme