Paggena:Flik e Flok - Luigi Campesi.djvu/19

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 19 —

— 19 —

Dor. No, si tu, si tu; e che cancaro uocchie non ne tiene nfronte, e mirete nu poco dinto a no specchio, vide quante cancaro si brutto, che quantunque song’io, e mango me tespusarria; ah, io dico ca si, e che era venuto la carestia de 1’uommene, e va te retire, e non parla cchiùche te fa vriogna; e non minaccia, pecchè si no fernesce’ brutta; guè io so vecchia non m* avite che me fa, e si tu faje quacche cosa a sti duje neputieJle mieje, io tengo (anto stommaco de mpizzarte nu curtiello ncuorpo. Chiave de faccia nterra. (via; questo discorso lo farà sempre incalzando con frequenti colpi di tosse come è proprio dell’età.)

Petr. (come scuotendosi da un letargo) Mo proprio lo sequestro. (per andare in fretta $ incontra con Giovanni).

Giov. Ah! l’arma...

Petr. Eh! che cancaro, non tiene uocchie già aje da sta a servì dinto a sta casa mmalurata; ma ve voglio accuncià a tutte quante, ve voglio fa vedè chi è lo casciabancone, Io viecchio, lo cippo de guaje, invece verrete a gittarve a piedi miei per domandarmi perdono, qui, ma non ne cacciate niente;... e si mò me vulesse io manco me la spusarria.

Giov. No momento signò, achi ve vulivevo spusà?

Petr. A Celestina, e mi ha rifiutato; Giuvà, parla tu?

Giov. Ma chella ave avuto ragione, signore mio, si ave rifiutato pure a me, pecchè s’ave da spusà Nicola.

Petr. Ah! tu si lu nnainmuratiello; faremo i conti...

Giov. Ma pò dico io, signò, aggiate pacienza, vuje site na tartana scassata ve vuliveve mettere cu chella lanzetella che fà quatte miglio a l’ora. N’auciello grifone se pò mettere cu na passarella *, no voje stanlivo cu na vitelluc-