Paggena:Flik e Flok - Luigi Campesi.djvu/18

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 18 —

— 18 —

Nic. (Io mo faccio na Governatoricidio No....

10 voleva di....

Giac. Ecco ccà, è venuta pure la gnora, pare che simme tutte, Nicola è stato quase cresciuto ncasa e po sta presente-, donca potite parla.

Petr. Embè tu....

Giac. Io l’aggio chiammata sduttamente, cheste po so cose che ve l’avite da vede direttamente vuje.

Petr. Celestino ho parlato di già a tuo fratello; egli non ci trova difficoltà, e si tu pure me djce si; me sarraje mugliera.

Celes. gamma mia, oggc è sabato, io dico che si, e ^e cancaro Signò, avarria avuto da essere rifiutata ^a can^ e Puorcc Pe nietterme cu

TT

Petr *Ne Giacomi?

Giac- VediteveUa cu essa. (con negligenza)

Petr• Che m’aggio da vede; io ve voglio subbissa!

Giac.. Vuje che avite da subissa, quanto se piglia, se subissa. V. E. auto non pó fa che preetennere duje anne che avanza, nè guardate, songo 87 anne che la famiglia nosta sta dinta a sta casa, che avanza?., duje anne, e va bene,

ll avrete; ma non ve credite che ve facite gruosso pecchè avanzate, o pecchè fusseve n’autorità, pecchè si nò jammo male.

Petr- (in furia) Pe la morie....

Celes. E che morte, che faciarrisseve buono a penzà du poco a la morte, e che cancaro, site no cippo de guaje, na scajenza, nu spitale ambulante, e ve volite nzurà, e mali1 arma de la primma mamma vosta. penzate che ogiTe o dimane crepate;... falle pe I’ arma de chillo puorco de pateto non ghi nguitanno la casa mia, che fusse acciso tu e chi non te lo dice governatore e buono, e lasseme sta tranquilla, che puozze sculà. via)

Petr. Ma song* io, o non song1 io?