Paggena:Altavilla - Nu turtaniello ca nzogna.djvu/22

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 22 —

Io che ttruove — vi ca sta parola è asciata da la rocca de la Tecchia de Nervone, lo patre de Vergilio e ffrate a Ccornelio Taceto.

Pul. (che a gradi a gradi per tali accenti si è reso commosso » prorompe in pianto dicendo) Ahi non pia, non piò: rispetto la Tecchia de Vergilio, mamma de Nervone, e ssora conzeprina a D- Cornelio: sì, il tao detto mi ha sfracassato l’intelletto e per dispetto mo mme darria no scozzettol sì, ritorno in questo passato istante nelle braccia del mio refrattarie padrone, e ti esterno con tutto il caore i sensibili effetti della mia trémolante coratella I (via)

Men. Oh essi; mo mme sento n’auto ttanto!

Eli. Siente, lazzarone! io non te piglio a schiaffo sa perchè? pe no rispetto che pporlo a la nobiltà mia; ma lassa venìammammà...

Men. Che mmanunà e ppapà mme jate contanno Ino criàto ch’è boluto bene dinto a na casa de chella manera se ime faceva ire! perchè pò? pe ddà gusto a lo capriccio Tuo8to! e aggiate pacienza.

Eli. Sì no mrianzato arrogante 1 capisce f

SCENA TI.

Ripabata e detti.

Rip. (comparisce parlando tra sè) Eh! io so Stanca sa; o faje chello che ddico io, o sotto a li cauce te metto.

Eli. Mammà ch’è stato?

Rip. Gnorsì; simmo passate pe la casa de D. Lorenzo, poco distante da la nosta; stera affacciata chelle faccia tosta de la sora, D.‘ Caro