Paggena:Altavilla - Li venneture de grasso lucido.djvu/63

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 55 —

me rispetta, terribile con ehi me vò jocà de coda, (guardando sott’ occhio Ercolino)

Erco (tra sè\ (Sè! tienerae mente... comme io non me fosse sformato a Ccaserta ca si no chiacchiarone.)

Ber Pe rregola toja Don Mi, io sò pericoluso’ assaje: e ttra l’ auto, si vide che l’uocchio deritto fa no movimento a mancino, tremma... (guardando Ercolino) tremma’ perchè è segno che la nervatura si mette in oscillazione, va la mano ncopp9 a caterenella, si sguaina il ferro e addò noe vuò ca sò cepolle. (Ercolino ride èd egli dice tra sè) jmmalora! io chiacchiareo e cchillo ride \)

Mine (Vi che ssorta de guappo!) Gec. (tra sè)(Chiste chiacchiareano,io li guardo e fuss’arrestuta si nne capesco spaglioccola... Chella faccia de Pulecenella m’ha stonato.)

Ber Caterenella è di quattro palmi, e fu fatta dal fabbricante Lopa,e siccome il Lopa costrus&e quest’arma,cosi essa ha lopa di scherzare nel ventre di chi mi guarda.... (Ercolino ride novellamente) (caspita! e chillo cchiù ncasa.\) Questo cappello marca l’impresa della mia famiglia, e tutt’ i miei maggiori lo portavano di tal forma, perchè appartenevano per linea paterna al gran Colosso di Rodi, e per linea materna a Rinaldo di Montalbano; (Ercolino ripete lo stesso) no...... non ridere Don Mi, ca co mme non se pazzea...

Mine lo rido!

Cec cosa#