Paggena:Altavilla - Li venneture de grasso lucido.djvu/44

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 36 —

Mine Cancaro I non se pazzea! Rafaè, vi che te fa la ricchezza,sto vestito che ttenco ncuolio me fa acquista na signora nàscitur... nanascitur!... Rafaè, che bò dì nascitiir?

Raf. Vò dicere che ttieue chiacchiere assaje; jammo ncoppa e ppreparammoce a ricevere sti signure co ttutta decenza e educazione. (viario)

SCENA IV.

Gran sala di locanda decentemente addobbata: ’ ’ balcone nel fondo e porte laterali. \’Mcrezià, giovani di locanda, quindi Luigi

Luc (dando le disposizioni ai gwzoni) Tu va da la stiratrice e ifatte dà subeto chiìli portiere che s’ hanno da mettere a li barcune che affacceno a la strada maestra; tu zompa abbascio a la cucina e ddi a lo cuoco che ppreparasse sulo brodo pe mino: vedimmo si assommano furastiere assaje e ppò nce regolammo: tu zompa a lo Muoio e aspetta lo vapore deir Erculano...... o pure chillo de lo Duca de Calabria: D. Rafaele parlaje co li maste de casa de sti. vapure e appena scenneno li passaggiere vide d’accompagnarle a sta locanna primmo che pigliassero auti strade.... priesto, abbjate.,. (?’ garzoni si avviano)

Lui Chià chià chià: (li trattiene) addò li mmanne?

Luc Pe servizie necessarie, jàte mo..

Lui Addò li buò manna? trasitevenne dinto vuj’aute: (i garzoni entrano a dritta) è’a