Paggena:Altavilla - Li duje segretiste.djvu/9

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 9 —

ppazzo: io non tenco niente!.. Che huò che mme faccio no debeto comm’ è fatto tu? e ssi no sbaglio non è pagato niente ancora.

Pan. (tra sè) (E ttenco lo preventivo frisco frisco dinto a la sacca.).

Oro. A pproposeto de diebete: tu te nn’ avisse da veni da me pe ddenare? Già non tenco niente 9 ma si tenesse quaccosa, anticepazione ncoppa a lo soldo non te nne faccio, sa? 15 carlini a lo mese e mmangià: e vvoglio lo servizio esatto ’sino la mesata, e lo ttaffià restano sequestrate.

Fau. (si presenta agitatissima dalle stanze a dritta, e dice ad Oronzio) Currite, currite, signo, che à la signorina ll’ è afferrata na commurzione.

Oro. Uh! figlia mia! (entra a dritta)

Pan. Ne, Fausti, tu faje Fammore?

Fau. Faccio Tammore co li vermecielle, perchè ~ se magnano na vota a lo mèse*

Pan. E già: sècunno dice fràtemo la pasta stringe la respirazione; la cecoria, i cocozzelli, la cocozza longa sono apritivi, dioretici, è...

Fau. Sparagnativi, ca stammatina tre grana de cocozzielle nn’ aggio avuto 65. Ah! avite obbricazione a cchella faccella de la nepote vosta, ca sino Faustiua nn’ avarria fatte miglia!.. E che bbonora! uno ha dda essere tirato, gnorsi, ma chella cornacchia de lo patrone è troppo: e ttira, assènneca, stregue... che Ile pozza stregnere la vocca de lo stommaco!.. aggiate pacienza che v’ è frate.

(entra a dritta)

Pan. Di, di, ca dice buono... puorco sìmmelo non f iraggio visto, nè to vedarraggio còbiù!