Paggena:Lo cunto de li cunte - Tomo II.djvu/48

'A Wikisource.
Chesta paggena è stata leggiuta du' vote e mo è fernuta.
44
Trattenimiento V.

LO DRAGONE

TRATTENEMIENTO V.

De la Jornata IV.


M Iuccio è mannato, ped’opera de na Regina a diverse pericole, e da tutte, pe l’ajuto de n’Auciello fatato, nne resce a nnore. A la fine more la Regina, e scopierto pe ffiglio de lo Rrè, fa liberare la mamma, che deventa mogliere de chella Corona.

Lo cunto de ssette Cotenelle ngrassaje de manera la menestra de lo gusto de lo Prencepe, che lo ggrasso sceva pe ffor, sentenno la gnorante malizia, e la maliziosa gnoranzia de Saporita, che cco ttanto sapore era stata scioccariata da Tolla; ma Popa non volenno cedere mollica a Ttolla, se ’mmarcaje pe lo maro de le ffilastroccole co lo Cunto, che ssecoteja.


C Hi cerca lo nmale d’autro, trova lo danno proprio, e chi và pe ’ncappare lo tierzo, e lo quarto a ttrademiento, ed a li ’nganne, spisso ’ncappa a le bescate stesse, ch’aveva parato, come sentarrite de na Reggina, che se fravecaje co le mmano stesse la tagliola, dove ’ncappaje pe lo pede.

Dice, ch’era na vota lo Rrè de Auta Marina, lo quale pe le canetate, e tirannia, che osava, le fu (mentre era juto a spasso co la mogliere a no Castellotto lontano da la Cetate