Paggena:Lo cunto de li cunte - Tomo II.djvu/139

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
131
Jornata V.

LA PAPARA

TRATTENEMIENTO I.

De la Jornata V.

Lilla e Lolla accattaro na papara a lo mercato che le cacava denare; l’è cercata ’m priesto da na commare e, trovanno lo contrario, ’nce l’accide e la ietta pe na fenestra; s’attacca allo tafanario de no prencipe mentre faceva de lo cuorpo, né ’nce la pò scrastare nesciuno fora che Lolla, pe la quale cosa lo prencipe se la piglia pe mogliere.

Gran settenza fu chella de chillo grann’ommo da bene che l’artesciano ’midia l’artesciano, lo chiavettiero lo chiavettiero, lo musico lo musico, lo vicino lo vicino e lo poveriello lo pezzente; pocca non c’è pertuso a la fraveca de lo Munno dove non faccia la tela sto marditto ragno de la ’midia, la quale non se pasce d’autro che de le roine de lo prossimo, comme particolaremente senterrite da lo cunto che ve derraggio.

Era na vota doie sore carnale cossì redotte ’n chiana terra che tanto campavano quanto sputazziannosi da la matina a la sera le deta facevano quarche poco de felato a vennere, ma, con tutta sta negra vita, non era possibele che la palla de la necessità, truccando chella de lo ’nore, la mannasse fora. Pe la quale cosa lo cielo, ch’è cossì largo a remunerare lo bene comm’è sottile a casticare lo male,