Paggena:Altavilla - Lli fanatice pe lo Geronta Sebezio.djvu/29

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 29 —

pe Caserta, e,da stammatina non baje a ffa 1’ affare tuoje? non baje a esigere li denare comme mme raccontaste; mme viene appriesso da cchiu dde n* ora, e mme zuche l’intero zucabile.

Ans. Ma io so grato a li bone aziune, e sarria capace dde non cura l’affare mieje, si Taddeo avesse da passa quacche disgrazia.

Sav. Ussignoria sbaglia; Taddeo manco pe suonilo sarrà arrestato... e pò chillo non esce da dinto a la poteca manco co li spontune...

Ans. D. Savè, penza ca lo povero Taddeo, pe causa mia se trova lu preventivo ncuollo.

Sav. Lo ssaccio.

Ans. Non me dà sto dolore, te nne prego.

Sav. Ma mo sì troppo; e te li’ aggio ditto, non ce n’è nniente, non ce n* è nniente; mme pare che sia nno rompèmiento de capo... Tu h£\je da ire a Caserta, e vattenne co salute, ca quanno tuorne, lo trovarraje bello e frisco (dinto a la Concordia.)

Ans. Savè, (lo bacia) non parlo cchiù, mme fido de te. Arricordate lo bene che nc'avimmo voluto, e che nce volirarao...franche de li franche; tra de nuje non c'hanno da essere jacovelle. (con significato) Vide ca io viecchio songo, ma mme fete lo mustaccio.

Sav. Non te lo fa puzzà tanto, vattenne.

Ans. Non dico nient’ auto, a rrivederce dimane* (v*a)

Sav. Quanto sì proprio nnoglia! mo diceva a tte che Taddeo a n’ auta mez’ ora sarrà ngargiubolato, azzò tu nce lo gghive a ddi, e ir amicò se mportosava dinto a quacche