Paggena:Altavilla - Core cattive e core liberale.djvu/32

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 32 —

Mar. Ah! vuje Ve pigliate a CcarmeneUa? e lojssapite de certo?

Gtn. Almeno, per quanto si è detto, per la premura che ha avuto Pascariello in chiamarmi per parte dello zio; per l’amicizia che tengo co I). Simone che m’ha puosto a pparte de tutte li segreti suoi, e io saccio elicilo che non sape nisciuno, essendo anche a conoscenza del notaro che... basta, ciò che mi fa più che certo, è la maniera comme parla Carmenella... (comparisce Lorenzo, ed. anima come sopra la figlia )

Corra. É 1’ ammore de Carmenella che non bede auto che pe sti bell’ uccchie: che non arreposa cchiù la notte penzanno a D. Gennaro sujo... a ito bell’ommo, a sto schiecco.

Gen. Basta basta... troppa roba, troppa roba... (tra té) (chesta me la stesse menanno dinto a lo crovattino...) (guarda casualmente Maria, che sorridendo gli fa capire d’essere burlato) lo bì? piccerè, tu me stisse cuffianno?

Carm. A mme! o io sò (figliola de di na cosa ‘pe ll’au ta! e io ardiva de portarve pe lo naso! (Maria replica la stest’azione ) lo... io aspetto lo momento de... (guardando per l’esterno ) (oh! finalmente è benuto Totoniio... ) Totonno mio...

Tot. ( premurosissimo ) Mè mè: tutto è flatto, vienetenno viè.

Carm. Li ccarte?

Tot. Sò scomputo; 1’ amico notaro sta dinto a la case de Maria, vienetenne ca 6Ìmmo leste. ( Carminella gli dd braccio e viano )

Gen. Ch’ aggio da fa!

Mar. Avite fatto sta bella figura avite fatto.

Gen. Ma io ll’ aggio ditto che sta cosa ditto nfatto non me capacitava: me dispiace che chiù dd’uno de lo cafè, addò m’e benuto a cchiammà Pascariello, ha saputo ca io me veneva a nzorà.. la voce sarrà passata nnantc.. mo sà che ccucca me farranno.

Mar. E ssulamente Carmenella nce steva? dirigiteve a a Lluciella che pporzì...