Paggena:È buscia o è verità.djvu/3

'A Wikisource.
Chesta paggena è stata leggiuta du' vote e mo è fernuta.

ATTO PRIMO

Camera in casa di don Felice. Una porta in fondo. Tre porte laterali, una finestra a dritta dello spettatore. Due mensole con sopra orologi. Sedie ecc. ecc.


SCENA I.

Giulio e Asdrubale, che esce.

Giul. Asdrù, che me dice?

Asd. Steva ncoppa a lo lietto liggenno, l’aggio fatto la mmasciata e ha ditto che mo esce.

Giul. Bravo, bravo, Asdrubale.

Asd. D. Giù, ve raccomanno de non fa scommiglià la mbroglia, pecchè si nò io songo fritto. Pe tanto me nce so miso mmiezo a sto fatto, pecchè no tiempo so stato a servì a papà vuosto, e mo nce vo lo fatto, ve voglio bene; ma passà no guajo po non me la sento.

Giul. Non dubità, che anche che all’urdemo se scommoglia chi songo, saparraggio difennerte, e po no bello regalo stà preparato pe tte.

Asd. Ma D. Giù, perdonate, vorria proprio sapé pecchè site venuto dinto a sta casa sotto autro nomme e co tanta premura?

Giul. Asdrù, tu si stato tanto tiempo a servì a la casa mia, e so sicuro che de chello che te dico non ne farraje parola a nisciuno.

Asd. E che m’avite pigliato pe quacche criatura?

Giul. Haje da sapè che io faccio l’ammore co na bella figliola che ogge stesso vedarraje venì dinto a sta casa nzieme co lo patre, ricco negoziante, lo quale non sape niente de st’ammore nuosto; anze vene appositamente pe dà la figlia pe mogliera a lo patrone tujo D. Feliciello.

Asd. Uh! E la figliola?

Giul. Figurate comme po’ stà la poverella! Ajere me

797