Paggena:'O Scarfalietto - Eduardo Scarpetta.djvu/41

'A Wikisource.
Chesta paggena è stata leggiuta.

ATTO TERZO

La scena rappresenta una sala del Tribunale. La ruota in fondo. A destra, sedia per il Cancelliere, a sinistra quella del PM. Tavoli per gli avvocati sul davanti a destra, e a sinistra, con sopra occorrente da scrivere e vicino una sedia. Sedie a destrea e a sinistra per i testimoni. 1ª a destra porta comune. In fondo a destra e a sinistra 2 porticine con tendine verde. Sulle sedie degli avvocati vi sarà ad oguna la toga.


SCENA I.

Usciere, accomodando le sedie, poi Raffaele.


Usciere — E chesta è n'ata jurnata, mo vide che pur'e 5 nce 'ne jamme. Me so proprio seccato 'e fa l'usciere.

Raffaele (veste con grosso soprabito nero, colli alti e grossa cravatta nera. Cappello a cilindro, guanti di lana color pignuoli. Entra frettoloso) – Guè, Giacomì, staje ccà.

Usciere — Servo vostro, Eccellenza.

Raffaele Sta na folla fore, che nun se po passà.

Usciere — Eccellenza, l'avite fatta nu poco tarde stammatina?

Raffaele — Lasceme sta, Giacomì, tengo 'a capa cha me va pell’aria. Stanotte aggio fatto na nuttata chiara chiara, io e quella povera infelice di mia moglie.

Usciere — Ma è figliata o no?

Raffaele — Addò... so 3 ghiuorne che tene ’e delure, na casa revutata... stongo cu nu pensiero che non ti puoi credere. Fra le altre cose tengo 7 figlie femmene, nun aggio potuto avè maie nu masculo, ti assicuro che me sentarrie currivo assaie si facesse n'ata fem-