Paggena:So muorto e m'hanno fatto tornà a nascere.djvu/24

'A Wikisource.
Chesta paggena è stata leggiuta.

— 24 —

Pul. No, no, manname ad abità a qualunque auta bestia, ma pe vuje e piecore ntanto non me fa capace, pe li parafulmine che se trovano ncoppa a ll'asteco che songo sempe pericolose de vita per gli accidenti...
Luc. Di questo gran fatto, non solo Pitagora, ne parla e lo afferma Lockè, ed Echel profondi filosofi Alemanni, ne parlano ed e inutile il negarlo, la scienza me lo conferma con milli esempii, la filosofia me lo conferma, e io attento con tutta l'ansia possibile il punto con cui emigrando dal corpo di Lucantonio Lacertone, dottissimo e profondissimo medico, chimico, matematico e botanico, forse vado a trasmigrarmi nel corpo di una formica, animal eindustrioso, ed intraprendente.
Pul. E io va te pesca, addò jarragio a cadè; ma intanto si patrò, ma mo m'ai pucato n'auto verme ncapo si succedesse chesto, e io arrevasse a scannà Petruccio, chillo per esempio, va facimmo che tornasse a nascere ncuorpo a no police?
Luc. E perchè no?
Pul. E chesto non me quatre manco pe suonno, lo pollice vola zompa, se mpizza addò vo isso, e non volarria, che ntramente io farria l'ammore da ommo co Teresina, contentannome sulo de chiacchiere e parole azzeccose, chillo, chille ce se vroccoliasse da pollice facennome tenè na cannela senza che manco m'addono.
Luc. Eh! chi lo sa; ma io però, caro mio, nel caso tuo; vado al punto più breve; Petruccio molto prima di morire, e di trasmigrarsi Pitagoricamente, invita, in vita stessa la farà di mano.
Pul. Me la farrà de mano? a me? ah! chesta