Paggena:No turco napolitano.djvu/52

'A Wikisource.
Chesta paggena è stata leggiuta du' vote e mo è fernuta.
50
no turco napolitano


Peppino — Sono con voi (si mettono sotto al braccio fanno per andare, Peppino canta) Un principio di piacer (da basso) Oh! che piacer!…
Michele — Sbreglie p’ ’o saccone! (viano pel fondo).
Pasquale — Dunche che m’aie da dicere?
Concettella — V’aggio da dicere, patrone mio, che chillo D. Felice che vuie tenite co tanta fiducia, a me non me persuade, io sospetto cose grosse assaie.
Pasquale — Ma chello che t’aggio ditto, tu non ncè cride?
Concettella — Addò! io non ncè credo, e faciarria qualunque scommessa che a buie v’hanno cuffiato.
Pasquale — Ma pecchè? tu che haie visto ? Che sospette haie fatto?
Concettella — Primme de tutto, aiere quanno vedette la mogliera vosta e la figlia vosta, accomminciaie a fa lo farenella, tutto se smerzava, faceva l’uocchio a zennariello, po aissera io sentette che parlava co la signora e le diceva: Ah, si v’avesse conosciuto primme de D. Pasquale, a chest’ora me sarrisseve già mogliera.
Pasquale — Scuse!
Concettella — Eh! e chesto ched’è, chesto è niente. Vuie avite ditto che non tene forze? Mannaggia all’arma de la mamma! Aiere matina quanno le portaie lo latte e cafè, m’afferraie e non me voleva lassà, io dicette: guè, e ched’è sta cosa, lassateme, e isso: Niente, te voglio vasà almeno la mano… e tanto che facette che me la vasaie!
Pasquale — Tu che dice! Tutto chesto ncè sta, e tu non me dicive niente?
Concettella — E quanno ve lo diceva, mo aggio avuto e ve l’aggio ditto, regolateve vuie no poco de tiempo pecchè non ne voglio sapè niente chiù.
Pasquale — Va buono, vattenne ncoppa (Concettella via) Sangue de Bacco, e sarria possibile! Allora vo dicere che lo Deputato m’ha ditto na cosa pe n’auta, o isso ha mbrugliato pure lo deputato, facennose credere chello che non è… e pecchè po aveva da fa sta finzione co lo deputato?… non credo… eh, ma si non è accussi, pecchè lo deputato m’aveva da mbruglià a me? Uh! mamma mia, io mo perde la capa! E io l’aggio mannato co moglierema e figliema, l’aggio fatto fa marenna nzieme, e si è comme ha ditto Concetta, aggio fatto no guaio… po essere pure che Concetta, ha mmentate chelli cose pecchè non lo po vedè… Comme avarria fa pe m’assicurà de sto fatto … A