Paggena:La morte accanto al tesoro con Pulcinella garzone d'un carnacottare, e nascosto in una botte per salvarsi la vita (1830).djvu/38

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
38
 


prio so cnriuso de sape cjiiste pecchi votino la chiave de la cantina. *. Che la Baronessa fosse faltucchiara / Chesto ce maucarj-ia; brutta r vecchia, e fattucchiara... Ma io in tutte ii cunte ne voglio caccià io costrutto. Mo che vene. Pulecenella le dico che jesse sta cotte a dormire a la cantina, e s’ anuascun* cesse dint’a ciacche carafuocchie de chilie pe non farse vedere, dimane po saparraggro io tutto, Intanto lassarne allumina la caunela» che già è fatto notte, accende il lume.

SCENA IV.

Pulcinella prima dentro, poi fuori, indi La* steroni che escono Ha tutte fe quinte in diverse quantità, finalmente Teresella, Jennaridlq y p P ascari elio con lumi, e detto.

Pul. r~i dentro con voce militare. ButtaglioJ-S ne Caranaenate co le gamme, e non ve movite co li piede... Mangiateve lo raugio, c non toccate la ragosta.., Battaglione/ N

Fon. Clic mbba è? Arriva quacchc reggimento?

Pul. come sopra. La vanguardia fa la marcia pe fronte, c lo cuorpo scioveto da tutte le parte.

Fon. Vide quanta sordate.

Pul. Bellj, fighi atticnte a fa fuoco quanno sona miezó juoroo, e nou ve movile si cadile accise ntcrra..,

Fon. Bonora 1 Chesta me pare la voce de Pu* kcenelia? puh Avite capito buono? Zazeipni lutti ad alta vùoé di dentro in con,[fusiooq. Qtio#», giifcrsì.

Fon. Pulecenè?

Pul. r fuori*^ Patio, aggio.portate.

Fon. Chi?

Pul. Li vastase che, me diciste pe le fa avè ^•l’ Accel lenza.n. • v ’

Fon. JDinccH che veleno dimane niaUinà, e manna unip.