Paggena:Altavilla - La folla pe lu ppane francese.djvu/8

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 8 —


Gir. Orrore! orrore! quando mai? dove trovasi scritto? in qual precetto Parigino si emana un similo articolo buontuonista?

Par. Sì, signore, mannate da monzù Resonne...

Gir. Che dici? che affastelli?... bestia 1 bestia! bestia!

Par. 0 cavaliè? vuò sapè l’urdemo prezzo? mo mm’ è rotta la capo tu e la moda.. che mmalora! mm* avesse da mparà a tenè lo petteneciello mmano?...

Gir. Come! come! si manca di rispetto!., a me!.. a me!.. ti butto dal balcone, malcreato I incivile! (per prendere una sedia) Par, Statte sodo ca sino accellenzia e buono te donco na botta de fuorfece. Co duie carrine a lo mese che mme dà, va trovanno ricce, e reecetiello, capille spartute... vattè, va té fa la toletta ncoppa a lo Muoio; ea secunno la mada, co no rano, te fanno varva, caruso, e la saponata ncoppa a lo cozzetto. (via) Gir. A me! a me questo affronto / a me la saponata sul cozzetto!.. la bile mi rode le viscerè. Ad una persona che segue la moda, ad un proprietario s’invita sul Molo alla barba e caruso! ( siede fuori di se).

SCENA III.

D. Ciomma, vestita alt* antica, col tuppè impolverato, e detto. ^ Ciò. ( sorpresa vedendo D. Girolamo ) Uh! che hai cavaliero mio?

Gir. Buonanotte! Questa pittima è uscita dalle sue stanze, ora la mia testa se ne va felicissima.