Paggena:Altavilla - Core cattive e core liberale.djvu/8

'A Wikisource.
Chesta paggena nun è stata leggiuta.
— 8 —

pezzenno!.. Sò mmuorto, bene mio, sò mmuor« to! ( prende una tedia vicino la casa di Maria e si abbandona )

Patc: ( comparisce dal mezzo e ti sorprende ) Uh!! chedò.. D. Simò.. D. Simò...

S’m. Sò mmuorto.

Patc. E ssarraje n» muorto chiacchiarone.. tu staja parlanno.

Sim. Sò mmuorto, sò rummaso senza sanco ncuollo*

Patc. Ma perchè? eh’è stato? che mmalora è ssucciesso? nciavessero truffato quacche partetella? fosse muorto quacche debitore nuosto?.. non te ne pigi à.. cheste sò ccose che banno e beneno: more no debitore, chillo che nce resta vivo la sconta e lo scortecammo da meglio mmeglio: ecco cca, io mo aggio fatto duje affare belle frische frische: a uno P aggio dato 50 ducate a ttornaroe 70 doppo quatto mise; e a n’ auto nce n’ aggio dato 30 a ttorname 40 .doppo no mese... bello, accossl, trosce e mrnosce...

Sim. Tu che ttrosce e mmosce me vaje combinanno,, non è crhisto l’affare.. è ccosa nova: è ccosa che te fa asci da li panne: nuje stammo pe pperdere l’err dinto a la famiglia.

Patc. E nce pigliammo 1’ ess eh’ è cchiù ausata.

Sim. Non la piglià a ppazzia secunno lo ssolito tnjo, ca simmo fritte tutte duje; tu comtn’a mmarito che avraje da essere t’ acehiapparraje na mogliera spereta* ta; e io comm’a zzio e ccapo de la famiglia, ridurraggio no zero, e ssi accorre jarraggio pezzenno.

Fase. Chesto che chiacchiarià è? spelèfecate.

Sim ■ Io aggio trattato sempe de fa sta sti bardasce noste a lo grado dell’ ubbidienzia e dde la gnoranzia, è lovè?

Patc. Già.

Sim. Mo è ttornata Carmenella da salierno vestuta tutta sfarzosa, co la capo fatta a ppasta crisciuta... ne, e cche steva facenno mmiezo a Lluciella e Mi* ria? steva liggenno do giornale»